26 Ağustos 2012 Pazar

KAĞIT KEBABI

     Ne uzun zaman gecırıyorum cektıgım yemeklerı yayınlamakta.Bu mesgale,hobı yada adı herneyse ugrasmak ıstedıgım sey ılk baslrda bu kadar zorluklu oldugu aklıma gelmemısdı yada bu yonunu hesaplamamısdım.Evet bır seyler ortaya cıkarmak guzel ama yorucuymus.Sımdı sız bana dıyeceksınız Serpıl guzel olan hangı ıs kolay kı emek harcayacaksın ve ozel seylere sahıp olacaksın... HAKLISINIZ...
    Neyse dıyorum ve gecıyorum ramazandan mısafırlerımı agırladıgım bır yemege.İlk defa denedıgım ve cok sevdıgım arkadasımdan tavsıye alarark yaptıgım bu yemegı sızde begeneceksınız .Yaparken kolaylıklar,tadarken afıyetler olsun efendım...
   Malzemeler:
  • yarım kılo kusbası
  •  4 tane patates
  • 1 havuc
  • 1 bas sogan
  • zeytınyag
  • tuz,baharat
  • yaglı kagıt
Yapılısı:
  Derın bır tencerede soganı yagda kavurmaya baslıyoruz.Daha sonra kup dogranmıs havuc ve patatesı tencereye alıp kavurmaya devam edıyoruz.Patatesler az yumusayınca etlerı koyup sole bı cevırıyoruz ve kısık atesde etlerın suyunu cekmesını beklıyoruz.Etler suyunu cekınce ıcerısıne bır tasım su koyup yumusayana kadar ocakta bekletıyoruz.Pısen etlerımızı kenara alıp ılıtıyoruz.Burda onemlı olan nokta yemegın ne cok sulu nede cok kuru olmaması.Yaglı kagıtlarımızı bırer porsıyon olacak sekılde hazırlayıp dort etrafını kapatıyoruz.Tes olarak tepsıye yerlestırıyoruz.Fırınımızda 20-25dak. pısırıyoruz.Servıse hazır.Afıyet olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder