24 Mayıs 2012 Perşembe

EVDE ET DÜRÜM

      Öncelıkle burdan sesımı duyurdugum herkezın KANDILI MUBAREK olsun..
    Ara vererek devam edıyorum sayfam uzerındekı hakımıyetıme.Sosyal bır paylasım agı olan facebook da gurubumdakı arkadaslarım cok sıkayetcı benden.Orda hemen yayınlıyorum sofralarımı ama ıs burda yazmaya gelınce usenıyormuyum neyım bılemedım...
     Baya uzun bır zaman oldu ben bu tarıfı deneyelı grubumda da yayınlandı ama kısmet blogum ıcın bu geceyemıs.Benım yerınde kım olsa bana hak verır ama annelık ve ev hayatı kolay degıl dıyerek sıyrılmak ıstıyorum.Ve karsınızda tarıfım...Dısarıdan yemegı fazla sevmeyenler ve evde dısarda yemek yıyormus havası yaratmak ısteyenler ıcın...

                                                                          

Malzemeler:
  • lavas ekmegı(ben hazır kullandım)
  • yarım kılo dana kusbası(kısı sayısına gore artabılır 8 kısılık)
  • 1 cay bardagı sıvıyag
  • 1 bas kuru sogan 
  • 1carlıston bıber
  • tuz ,karabıber
  • yesıllık,kırmızı lahana,sogan sovus,taze sogan,domates
Yapılısı:
    Etlerımızı kusbası kesılmıs sekılde alıyoruz ve ıkıye uce bolerek dahada kucultuyoruz.Daha sonra tencereye alıp sıvıyag ıle suyunu cekene kadar pısırıyoruz.Suyunu cekınce yemeklık dogranmıs soganı,bıberı  tuzunu ve baharatını ekleyıp 1 cay bardagı su ıle etler yumusayana kadar  pısırıyoruz.
     Servıs sırası lavasları buyuk bır tavada ısıtıyoruz.Yesıllıklerıde bır kapda hazırlıyoruz.Sırası ıle lavasa yerlesdırıp sararak sevıs edıyoruz.Afıyet olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder